English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

miercuri

Paine floarea soarelui

Inspirata de la Laura Laurentiu (maestra aluaturilor)
Ingrediente pentru aluat:
700 de grame de faina, 2 lingurite de sare, 1 lingura rasa de zahar, 420 ml lapte, 7 grame de drojdie deshidratata, 50 ml ulei de masline.
Pentru uns painica pe deasupra: 50 ml ulei de masline, 2 galbenusuri de ou. (1 nu mi-a ajuns)
Eu am facut aluatul la masina de paine ca si Laura, numai ca l-am lasat in masina 1:30 h ca sa si creasca. Face masinuta totul. Am pus ingredientele pentru aluat in masina de paine.
Dupa ce s-a terminat programul pentru coca am impartit coca in 3 parti inegale.
Partea medie si cea mai mare le-am impartit in cate 5 parti egale intre ele. Coca din partea medie, am turtito cu mana si am uns cu ulei de masline fiecare parte si le-am suprapus.La fel am facut si cu coca care am puso de o parte fiind cea mai mare bucata.
Am pregatit o tava cu hartie de copt. Bucatile suprapuse provenind din partea medie le-am mai intins putin cu sucitorul si am asezato in mijlocul tavii si am facut 3 taieturi cu rola pentru taiat pizza. Bucatile suprapuse din partea cea mai mare se intind si ele cu sucitorul si se taie la fel, dar pe blatul de lucru si se transfera cu grija peste bucatile din tava pe care le-am pregatit anterior.
Incepem sa rasfrangem varfurile triunghiurilor de la suprafata, pana cand nu mai avem in mijlocul painii aluat. In mijloc punem bila de aluat pe care am oprito la inceput. Ungem cu galbenusul de ou amestecat cu ulei. Presaram mac in mijloc sa formam milocul florii soarelui (semintele negre) , iar pe margine punem susan si bagam in cuptorul incins painea la temperatura de 190 grade pentru 35 minute.
Gata ...am scos painica din cuptor. Miroase foarte bine de la mac si susan si este foarte pufoasa. Ii multumesc Laurei pentru reteta. Mai am de invatat pana sa imi iasa perfecta ca a ei. . .

Niciun comentariu: