English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

joi

Mini-strudele cu mere si scortisoara



Ingrediente:
1 pachet de foi de placinta Linco, 1 kg de mere romanesti, 2 linguri de zahar, 3 pliculete de zahar vanilat, 1 lingura de scortisoara macinata, cateva picaturi de esenta de rom, ulei pentru uns foile si pe deasupra si 4 nuci.
Taiem merele si le razuim. Eu le-am razuit la robot.
Punem zaharul si zaharul vanilat, scortisoara si esenta de rom. Ungem foile de placinta cu ulei si le punem una peste alta pana cand terminam tot pachetul.
Dupa aceea punem pe deasupra amestecul de mere si rulam pana la jumatate pe latime, apoi din cealalta parte rulem tot pana la jumatate si cu un cutit bine ascutit taiem pe jumatate rulourile.
Le portionam si le ungem cu ulei iar deasupra punem cate o bucata de nuca.
Le punem pe hartie de copt.
Le bagam la cuptor pentru 25 minute la 190 grade.
Iata cum s-au rumenit...mmm cum miroase nuca si scortisoara...
Asta e portia mea...si nu o dau la nimeni...hihihi

3 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Lily,

foarte interesantä si gustoasä Creation.Compliment

Salutäri Jacktel

Unknown spunea...

Multumesc pentru vizita. Ma bucur ca am impresionat cu aceste mini strudele.

Jack T spunea...

Hallo Lily,

eu iti apreciez Blogul si Lucrul täu si de aceia am la mine pe Blog und Premiu pentru Tine.
Te rog frumos sä ti-l iei.

Salutäri Jacktel