English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Strudele cu foi facute in casa


Aceste strudele sunt cele mai bune din cate am mancat vreodata. Fragede de se topesc in gura. Este nevoie de putina indemanare pentru a intinde foile subtiri, sa se vada prin ele si cu multa grija sa nu se rupa. Acesta este unul din secrete, alt secret ar fi ciulamaua care se intinde pe foaie astfel incat se creeaza foi multe, straturi, straturi. Foile din comert pentru placinta nici nu se apropie de fragezimea acestor foi pregatite in casa. Iata cum se fac strudelele: Ingrediente pentru ciulama: 6 linguri ulei, 4 linguri faina. Se amesteca uleiul cu faina intr-o craticioara, se pun pe foc amestecand intruna, pana fac balonase, apoi se lasa sa se raceasca. Pregatim aluatul pentru strudele cat timp se raceste ciulamaua. Ingrediente pentru aluatul de strudele: 12 linguri de ulei, 12 linguri de apa minerala, 1 ou, 1/2 lingurita de sare, 1/2 plic praf de copt, faina cat cuprinde. Se pregateste un aluat din ingredientele de mai sus. Se intinde cu vergeaua pe blatul de lucru gros de 2-3 cm. Se unge cu ciulamaua rece pe care am pregatit-o initial, se ruleaza si se da la frigider 1 ora. Intre timp pregatim umplutura. Eu am facut in aceeasi tava strudele cu 2 umpluturi:
strudele cu mere si scortisoara (5 mere curatate de coaja, razuite, 3 linguri de zahar, 1 plic zahar vanilat) si strudele cu branza dulce (300 grame branza dulce, 3 plicuri zahar vanilat).Dupa 1 ora, se scoate aluatul de la frigider si se imparte in 4.Fiecare foaie se intinde foarte subtire, atat de subtire incat sa se vada prin ea.
La capetele foii se pune compozitia si se ruleaza pana la jumatate, apoi se portioneaza cum vrem si se pun in tava tapetata cu hartie de copt. Se coc la 175 grade pentru cca 45 minute. Se lasa sa se raceasca si se pudreaza cu zahar pudra. Se mananca pana nu mai ramane nimic... cum am facut eu... BHB , naproane de tort se numesc si sunt 100 de bucati la set, foarte ieftine de efect pentru orice prezentare.
Hartia decorativa pe care am pus strudelele pe platou este cumparata tot de pe siteul

47 de comentarii:

Claudia spunea...

Arata asa de bine. Iamyyy iamyy vreau si eu

.✿*E LENA*✿. spunea...

Acest aluat îl caut de
mult...sper să îmi iasă și
mie...
Băiatul meu mi-a adus
vineri mai multe feluri
de plăcintă de patiserie
și m-a întrebat dacă știu
să fac așa aluatul?
Să ai o săptămână frumoasă!
Te îmbrățișez cu drag!

mikaelacorina spunea...

Arata intr-un mare fel! Praful de copt il putem inlocui cu 1 lingurita bicarbonat de sodiu,sau cu un pic de drojdie?

mikaelacorina spunea...

Pot inlocui praful de copt cu putina drojdie?

Unknown spunea...

Buna. Nu iti recomand sa pui altceva in loc de praf de copt. Nu vei avea acelasi rezultat. O sa iasa ca o placinta. Praful de copt ii da o textura sfaramicioasa. Bicarbonatul ii da un miros greu si nu-ti recomand.
Este un preparat de exceptie, delicios!Mult succes !

mikaelacorina spunea...

Revin cu o intrebare.Aluatul acesta se poate congela? Din ce inteleg eu strudelele din tava inseamna 3 din bucatile de aluat ? Mai exact,cate strudele rezulta din aceste cantitati?

Unknown spunea...

Avand in el praf de copt nu cred ca se poate congela. Dar din aceasta compozitie iese 1 tava mare de cuptor, ca in imaginile atasate.
Rulada de aluat o imparti in 4. Exact cum vezi in imaginile mele. Si crede-ma ca este atat de bun acest strudel incat o sa vrei sa dublezi compozitia nu sa mai iti si ramana sa bagi la congelator!

Anonim spunea...

Este o reteta foarte buna,azi am facut si eu strudel cu branza,a iesit excelent.Multumesc pt. reteta!

Bybyka10 spunea...

f.bune

Bybyka10 spunea...

foarte bune

Anonim spunea...

Ma bucur ca am dat de blogul tau. Cautam o reteta de foi de placinta facuta in casa si reteta ta e foarte explicita. Asa ca m-am hotarat sa mai "rasfoiesc" printre retetele tale si sunt placut impresionata de ele. O sa mai revin cu siguranta caci l-am pus la favorite. Cand voi fi in pana de inspiratie, dau "o fuga" pe aici.
Multumesc ca ai impartasit si altora din experienta si intelepciunea ce ti-a dat-o Dumnezeu in ale gatitului.
Carmen

Anonim spunea...

reteta este extraordinara!!!le-am facut si eu si mi-au iesit tare bune.multumesc mult pt reteta

Anonim spunea...

sunt incredibil de bune....am facut de doua ori sapt aceasta si s-au mancat toate

Anonim spunea...

cele mai bune. felicitari pt reteta

mikaelacorina spunea...

Revin cu o intrebare,umplutura este cruda,sau calesti marul ?

Unknown spunea...

Nu calesc nimic. Totul e crud. Succes!

Isabela spunea...

Geniale foile. Felicitari. Totul se topeste in gura. Daca au ales si umplutura ideala ai un desert de vis.

Anonim spunea...

foarte bune si au iesit din prima

Clara spunea...

excelenta foaia - exact ca cea de strudel din comert dar cu ceva in plus (calda e nemaipomenita!). Eu am incercat sa folosesc mai multe randuri de foi pentru o placinta cu iaurt ca n-aveam acasa foi din comert. din pacate, numai foaia de deasupra s-a copt, celelalte din mijloc au ramas moi din cauza zerului din iaurt. Data viitoare fac strudel in loc de placinta:) Multumesc mult pentru reteta, foarte simpla si gustoasa!!

Anonim spunea...

am facut niste strudele dementiale cu reteta asta! eu am folosit o faina mai de "regim", faina integrala de alac si chiar si asa au iesit super gustoase; multmesc de reteta; am o intrebare: merge schimbat uleiul cu smantana de casa? am o smantana de la bunica extrem de grasa, de consistenta untului; oare ar merge?

Unknown spunea...

Ideea nu e rea, incearca cu smantana de casa si spune-mi si mie cum au iesit. Mersi de vizita!

Anonim spunea...

Excelente! Pana si mie mi-au reusit!

Anonim spunea...

Reteta e super si vreau sa o incerc.Poti sa imi raspunzi te rog la doua intrebari?
1."Faina cat cuprinde" cam cat inseamna ,ca eu fiind in viteza mereu ,bag masina de paine in functiune la orice aluat.
2.La strudelul cu branza, in compozitie nu ai adaugat si ou,doar branza cu zahar?
Multumesc anticipat,pe curand Anca.

Unknown spunea...

1. Daca faci la masina de paine aluatul nu stiu cat sa iti spun sa pui pentru ca eu il fac la mana. Nu este nevoie sa il framanti la masina ca este un aluat care se face usor. Nu trebuie lasat sa se dospeasca in masina de framantat.Mai ales ca dupa ce il framanti il intinzi imediat si pui ciulamaua, apoi il dai la rece 1 ora.La frigider.
2. Nu pui ou ijn compozitia la strudele cu branza. Pui doar zahar si branza, altfel iese moale si curge.
Spor la treaba si iti garantez ca o sa te lingi pe degete.

Anonim spunea...

arata super bine! as putea incerca cu gem de visine? e preferatul meu!

Unknown spunea...

Ce idee buna! O sa fac si eu cu gem de visine. Sa revii cu pareri dupa. Mersi de vizita.

Unknown spunea...

Excelente!! Doer ce le-am facut si eu acum.. in cazul meu, "faina cat cuprinde" a insemnat 350 grame

Unknown spunea...

Foarte bune!

Anonim spunea...

tare de tot

Gianni spunea...

grozava reteta asta, maine fac si eu. sunt sigura ca mai gsesc si alte retete la fel de bune aici....ms ms

Anonim spunea...

nemaipomenit de buna placinta,nu ma gandeam ca voi putea face in casa un astfel de foietaj,multumesc mult pt reteta,nu mai sunt nevoita sa le cumpar placinta cu branza copiilor,le prepar chiar eu,iese chiar mai buna ca cea de la patiserie,felicitari pentru reteta.

Unknown spunea...

Mersi de vizita. Ce cumperi tu de la patiserie este facut cu aditivi. Ce faci tu in casa este natural. Chiar daca alea sunt mai crocante trebuie sa realizezi ca sanatatea este mai importanta si sa lasi putin si de la tine. Oricum eu tot ce fac este mai bun decat de cumparat. Pupici

Anonim spunea...

Deci retata aceasta e .... fara cuvinte ... nu gasesc cuvantul potrivit pt ea, e incredibil de buna. Am facut si eu tocmai acum cu mere, branza si dulceata de cirese.... au iesit nemaipomenit de bune. Nu credeam ca voi ajunge sa fac un asemenea foietaj vre-odata. Felicitari si multumiri pt reteta ... tine-o tot asa ;)

Unknown spunea...

Ma bucur de aprecierea acestei retete.

Manuela. spunea...

Buna , am incercat reteta ta , dar din pacate foile nu au iesit .Nu stiu unde am gresit , am respectat indicatiile , este cumva faina de un tip anume sau uleiul? Multumesc

Anonim spunea...

felictari

Unknown spunea...

Faina trebuie sa fie Superioara 000, Grania sau Pambac folosesc eu. Uleiul este de floarea soarelui. Ce anume nu ti-a iesit? Nu ai putut sa intinzi subtiri foile?

Manuela. spunea...

Nu, se crapau, am pus prea multa faina?

Unknown spunea...

Pune faina superioara ca sa aibe elasticitate si nu mai se crapa. Trebuie sa iasa un aluat potrivit, nici moale nici tare. Bafta

Anonim spunea...

Cea mai buna reteta de strudel .Iese foarte bun.Felicitari. Bravo!!!!

Rodica spunea...

O reteta de nota zece.Felicitari .

anonim spunea...

Are ceva daca nu las o ora la frigider aluatul?

anonim spunea...

Are ceva daca nu las aluatul o ora la frigider??

Unknown spunea...

1 ora sa lasa la frigider

Anonim spunea...

Foarte delicioase si nu este greu de facut...

Anonim spunea...

Un deliciu si foarte usor de facut

Anonim spunea...

De cand am descoperit aceasta reteta nici nu mai sunt interesata de alta.....