English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

vineri

Saratele de casa

Tip: daca vreti ca saratelele sa fie foarte fragede puteti sa puneti in compozitie si untura de porc. In loc de 250 gr. de margarina puneti doar 125 grame, si 125 grame untura. Sunt delicoase si nu va puteti satura oricate ati manca.
Aveti pofta de ceva delicios de rontait? Incercati sa faceti aceste saratele de casa. Crocante, gustoase si fragede in acelasi timp.
Ingrediente pentru aluat: 200 grame branza de sibiu (adica sarata si tare), 250 grame de margarina rama pentru copt si gatit, 1 iaurt mic danone nutriday natural, 3 oua, un cub de drojdie de 25 grame, 2 lingurite de zahar, faina 600 grame.

Pregatirea ingredientelor:
Razuiti branza.
 Margarina o topiti si o lasati sa se raceasca (nu trebuie sa va friga la deget).
 Pregatiti si iaurtul sa il incorporati in compozitie.
 Cele 3 oua, care trebuie sa fie la temperatura camerei.
 Ingrediente pentru uns saratelele: 200 grame de branza de sibiu, 1 ou, mac, susan, chimen, sare de mare.
Modalitate de preparare a aluatului de saratele in masina de paine.
In cuva masinii adaugati toate ingredientele lichide, inclusiv drojdia lichefiata cu zaharul.
 Adaugati faina.
Programati masina de facut paine la programul de aluat. La masina mea este programul 8, dureaza 1:30 minute. Aluatul este framantat si dospit acolo.
 Aluatul se imparte in 5. Rezulta 5 tavi de saratele.
 Se intinde aluatul pe blatul de lucru cam de 1 cm grosime.
 Se unge aluatul cu ou batut.
 Se razuie branza si se pune mac, apoi se taie pe lungime cu rola sau cu cutitul.
Se pun saratelele in tava. Eu am avut baza de silicon antiaderenta. Astfel, nu a mai fost nevoie sa cumpar hartie de copt. Cand faceam saratele direct in tava unsa cu ulei ieseau prea uscate si unsuroase. Pe aceasta baza ies perfecte.
 Aici am o tava cu saratele cu chimen.
 Aici am o tava de saratele cu susan.... preferatele mele!
Se coc saratelele in cuptorul preincalzit la 200 de grade pe gratarul din mijloc pentru cca 12 minute, pana se rumenesc pe deasupra.

Va prezint:

Saratele cu mac.
 Saratele cu susan.
 Saratele cu chimen. (printre ele cateva cu mac pentru aspect...)

14 comentarii:

Anonim spunea...

arata demential

Craita spunea...

vai ce bine arata,mi-e asa o pofta!!

Anonim spunea...

super....ma duc sa incerc...si pe urma mai comentez

Unknown spunea...

Sunt foarte bune. Sa imi spui cum ti-au iesit. Bafta la bucatarit!

Anonim spunea...

Arata bine ....ma duc si eu sa incerc...

Anonim spunea...

azi trebuie sa fac si eu pt prima data ca am 3 sarbatoriti in fam sper sa imi iasa nu stiu daca o sa le pot pune in tava dupa ce le tai fara sa se deformeze....prea tare

Anonim spunea...

perfect o sa incerc si eu

Anonim spunea...

o sa incerc dar e cam complicat,nu am malaxor. puneti si voi retete care sa le poata face oricine,si sarantocii,nu doar bogatanii!!!

Anonim spunea...

Buneeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Anonim spunea...

Buneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Anonim spunea...

mi-au iesit suuuper bune...totusi nu e cam multa margarina? sunt un pic cam unsuroase...oricum nu ma asteptam sa-mi iasa di prima hihiii...multumesc mult pentru reteta si explicatiile detaliate!

Anonim spunea...

se pot pastra mai multe zile pina la o saptamina in cutii de plastic?

Unknown spunea...

Da poti sa le pastrezi si 1-2 saptamani in cutii de plastic. Sunt delicioase!

Anonim spunea...

bune