English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

vineri

Tarta coronita cu carne si seminte de in

Planuisem sa fac de mult timp aceasta reteta, insa nu aveam forma speciala pentru tarta. Este o reteta extraordinar de buna si usor de realizat.
Saptamana trecuta, navigand pe internet, am gasit site-ul BHB cu foarte, foarte multe produse pe care orice gospodina si le-ar dori in bucatarie. Cand am vazut forma de tarta teflonata am spus ca trebuie sa o am neaparat. Am comandat-o si vedeti ce bunatate mi-a iesit. Este o forma teflonata, FFFF buna, la un pret incredibil de doar 18,60 lei, (va vine sa credeti?), calitate nemteasca, deci cuvintele de lauda sunt de prisos. Ceea ce mi-a placut in mod deosebit este faptul ca tava nu trebuie unsa cu absolut nici o grasime, nu se lipeste si mancarica se coace perfect uniform. Are functia easy brown, adica nu se arde. Stiu ca este doar o forma de copt, insa lucrurile marunte pe mine ma fac fericita... asa sunt eu... Iata cum arata forma de tarta: Ingredinete pentru aluat: 200 g faina, 50 g ulei de palmier (unt), 1 ou, un praf sare, 13 g drojdie proaspata, 25 ml apa, seminte de in. Pentru compozitia de carne tocata: 300 g carne tocata, 2 cepe, 2 morcovi razuiti, 4 gogosari murati in otet taiati marunt, 1 legatura de patrunjel, 1 ou, un praf de sare, 1 lingurita de piper. Pentru uns pe deasupra: 1 galbenus de ou, 2 lingurite de ulei, seminte de in. Eu am facut aluatul la masina de paine. A durat 1:30 h.Intre timp am pregatit compozitia: Se caleste ceapa tocata, se adauga carnea tocata, morcovul si condimentele. Se lasa sa se raceasca bine, apoi se adauga gogosarii, patrunjelul tocat si oul batut. Amestecam bine. Se intinde aluatul cu un facalet, la dimensiunea tavii de tarta teflonat si se pune in tava. In mijloc crestam cu un cutit, formand opt triunghiuri, asezam umplutura pe marginea aluatului, apoi fiecare triunghi il tragem peste umplutura de pe margini. Ungem cu galbenus de ou amestecat cu ulei, presaram seminte de in pe deasupra si dam la cuptor cca 30 de minute la 175 grade, pe gratarul de jos.
Bucata din farfurie este pentru mine...sa o mananc pana nu vine broasca testoasa sa o manance!!! Un singur regret am... nu a fost suficienta la cat de buna a fost! Data viitoare dublez cantitatile.

2 comentarii:

Claudia spunea...

Doamne cum arata!!!!!!!!!

mirela spunea...

Foarte bine arata,,,,mmmmm,,,,