English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Aparatul de facut sarmale

De cate ori nu ati avut pofta de sarmale, insa chinul de a le face v-a facut sa renuntati?
Iata ca acum nu mai este cazul. Avem un aparat de-a dreptul exceptional, care nu ar trebui sa lipseasca din absolut nici o bucatarie. Avand in vedere ca se apropie Craciunul, va fi mai mult decat util in casele  voastre.
Priviti  si va minunati!
Va invit sa urmariti demonstatia video facuta pe youtube


Ingrediente pentru 50 de sarmalute in foi de vita de vie: 50 de frunze de vita de vie, 350 gr. orez, 2 cepe mari, 1 morcov mare, 100 ml. pasta de tomate, 500 gr. suc de rosii, 2 lingurite de delicat de legum, foi de dafin, sare, piper, marar.
Mod de preparare: Frunzele de vita de vie se oparesc cca 5 minute in apa cu sare, se scurg si se lasa la racit.
Pregatim umplutura: Ceapa o tocam fin, iar morcovul il razuim.
Orezul il spalam bine.
Calim ceapa si morcovul, adaugam si orezul.
Punem 1 pahar cu supa de legume (am fiert apa in care am pus 1 lingutita de delicat de legume) peste orez si legume.
 Dupa ce fierbe orezul putin, atat cat sa scada apa, adaugam pasta de tomate si luam de pe foc.
 Iata compozitia. Punem putina sare si piper.
Pregatim aparatul de sarmale. Iata aceasta este.
Aici este locul unde se pune frunza de vita de vie sau de varza.
Umezim aparatul de sarmale cu putina apa, punem frunza de vita de vie in locul special.
Luam cu lingurita umplutura si punem pe frunza de vita de vie.
Apasam usor umplutura cu lingurita.
Cu o simpla miscare tragem spre celalalt capat de manerul rosu.
Iata cum incepe sa ruleze sarmaua.
Aceasta fotografie am facut-o in momentul in care sarmaua era in proces de rulare, in aparat.
Si iata ca in trei miscari a iesit sarmaluta.
Este perfect stransa la capete.
Toate sarmalele au iesit egale, nici o frunza nu s-a rupt.
Si o fotografie cu capetele sa vedeti ce bine sunt stranse.
Un truc pe care eu il folosesc cand fac sarmalute in foi de vita este ca toc putina varza murata si pun pe fundul cratitei, ii da si gust si nu se lipesc sarmalutetele.
Incepem sa punem sarmalutele in cerc.
Dupa aceea punem sucul de rosii, foile de dafin, piperul si supa de legume, pana trece de nivelul sarmalelor.
Folosim foi de varza sa acoperim sarmalele ca un capac. Nu le lasa sa se ridice la suprafata, pentru ca ele sunt usoare, nu au carne. Se acopera oala cu un capac si se fierb la foc mic 1 ora.
Dupa 1 ora am indepartat varza de desupra, am pus marar si am bagat 30 minute oala la cuptor.
Sarmalutele se servesc cu smantana si ardei iute.
Aparatul de sarmale puteti sa il comandati online de aici. Aparatul are reducere in momentul de fata si costa numai 29 ron.
Merita sa il aveti in bucatarie, va scuteste de mult efort, sarmalele ies perfect egale.
Pofta buna!

9 comentarii:

Petronela spunea...

Am trait s-o vad si pe asta....Am ramas fara cuvinte...Spun doar ca pe vremuri la restaurantul unde lucram face-am saptamanal mii de sarmale (praznice aproape zilnic,in plus nunti sambetele si duminicele)Eram ca un robot,visam si noaptea sarmale...Si noi spune-am "Doamne de ce nu se inventeaza o masina de facut sarmale????"Si iata momentul a venit...
Intrebarea e :nu puteau sa le inventeze cu vreo 20 de ani in urma??????
Pupici si o seara placuta!!!!

Unknown spunea...

Petronela, acum 20 de ani inventau altele...e bine si acum decat niciodata. Aparatul asta face si alte nebunii nu numai sarmale. Din aluat de strudel, sau palcinta, foietaj poti sa faci placintele cu ce vrei tu. Le ruleaza perfect.Te pup si eu! Mersi de vizita!

Anonim spunea...

Sunt uimita ca exista asa ceva si habar nu am avut! Desi ma pricep bine la impachetat since pentru foile de vita asa dorii si eu un asemenea aparat. De unde se poate cumpara si la ce pret este?
Carmen

Anonim spunea...

Buna,se pot face si cu varza?as vrea sa-mi comand si eu.mersi

Unknown spunea...

Se poate face si cu varza, sigur ca da. Insa cu varza este putin diferit in sensul ca foaia de varza trebuie pregatita dinainte, taiata ca atunci cand te apuci de sarmale sa iei direct foaia si sa o pui in aparat sa nu stai sa tai la fiecare sarmaluta ca te enetvezi si nu mai iese nimic. Si ca orice lucru, daca il faci cu dragoste ai reusita garantata. Eu sunt foarte incantata de masina de sarmale.

Anonim spunea...

da este ne mai pomenita masina!kumparati-o fara niki o ezitare?

Anca spunea...

Abia acum am vazut minunea asta de aparat la tine!!!!Mai da-mi te rog cateva detalii:mai functioneaza inca sau e "de unica folosinta"?ce ai mai facut cu el in afara de sarmalute in foi de vita?ai incercat si cu varza?cu aluatul tau minunat de strudele pot sa fac niste strudele mititele?Scuze ca te "bombardez" cu intrebari dar am ramas uimita si vreau neaparat aparatul.Multumesc anticipat,Anca.

Unknown spunea...

Fara aparatul asta eu nu pot sa fac sarmale in foi de vitza. Cu el intr-o secunda fac 1 sarmaluta. Il am de 1 an si este super... Am vazut ca uneori lumea nu e multumita de aparatul asta de sarmale. Iti spun un secret... inainte sa faci sarmale la el trebuie sa uzi panza care ruleaza sarmalele, altfel nu functioneaza. Cu varza am incercat sa fac dar nu am rabdare sa tai fiecare foaie marimea potrivita, vitza de vie este frunza si merge mai repede.Asta e ideea aparatului, ca face sarmale intr-un timp record.
Referitor la strudele!
Strudelele mele sunt mititele sa stii. Incearca aluatul si vei vedea ce iese. Astept sa imi spui dupa cum au iesit.
Mersi de vizita!

Cami spunea...

Delicii, vreau sa te corectez putin, se poate?
Panza aia nu trebuie unsa cu apa, ci cu ulei. Incearca cu ulei si vei face 2 sarmale intr-o secunda :).

Se apropie sarbatorile, trebuie sa ne ramana putin timp si pentru noi, nu?