English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

joi

Macrou la tigaie cu cuscus



 Ingrediente (pentru 2 persoane):
- 2 bucati de macrou
- 80 grame cuscus
- 5 catei de usturoi
- zeama de la o lamaie
- 100 ml iaurt 
- 2 linguri pasta de rosii
- sare
-piper
- 1 lingura legume deschidratate (optional)
- ce alte condimente preferati.


Macroul se cresteaza destul de adanc (pentru a se frige mai repede), se da cu sare si cu piper. In tigaia incinsa se pun doua linguri de ulei de masline si se adauga pestele (pentru ca nu a avut loc in tigaie eu i-am taiat coada din pacate :D).
Se acopera cu capac, insa nu total. Se lasa circa 4 minute pe fiecare parte, sa prinda o crusta, ca in imagine. Se intoarce o singura data. Daca se intoarce de mai multe ori exista riscul sa se rupa. In cel mult 8-10 minute pestele este gata.
Cuscusul se pregateste foarte usor. Se pune intr-un bol si se adauga peste el, cat sa il acopere, apa fiarta. Apoi se acopera cu un capac. In 2-3 minute este gata. Eu am fiert apa cu o lingurita de legume deschidratate (se gasesc la Plafar).
In alta craticioara se pune o lingura de ulei de masline si se adauga un catel de usturoi pisat. Se lasa cateva secunde si se adauga pasta de rosii. Se mai lasa 30-40 de secunde, amestecand. Se da jos de pe foc. Se adauga cuscusul si zeama de la o jumatate de lamaie si se condimenteaza după gust. Se poate adauga, pentru un plus de savoare, o jumatate de legatura de patrunjel (eu nu am avut in casa, din pacate).
In iaurt se adauga restul de usturoi pisat, sare, zeama de la 1/2 lamaie si putin piper. Se poate turna peste peste, cat si peste cuscus. Are un gust racoritor, divin.

O mancare usoara, care este gata in circa 30 de minute, cu tot cu pregatire.

Sa aveti pofta!

Niciun comentariu: