English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

sâmbătă

Fundite cu dovlecel si ton

Gustos e putin spus! Un fel de mancare pe care cu siguranta il veti face saptamanal!

Ingrediente (4 persoane):
- 400 grame paste farfalle (eu am folosit Barilla)
- 500 ml rosii pasate (am folosit pasta de rosii de la Olympia. Ideal ar fi sa folositi de casa, la mine din pacate s-au terminat)
- 1 dovlecel mare
- 1 conserva de ton in ulei
- 1 legatura de ceapa verde
- 2 catei de usturoi
- cascaval razuit (eu am cumparat special pentru paste de la Mega Image)
- sare/piper
- 2 linguri ulei de masline
- 1 cana de apa.

Preparare:
Ceapa verde se toaca foarte marunt, impreuna cu usturoiul. Intr-o tigaie puneti 2 linguri de ulei de masline si 4 de apa, adaugati ceapa si usturoiul si lasati 2 minute. (cu capacul pus). Se adauga si dovlecelul si se mai lasa 1-2 minute. Puneti rosiile pasate, impreuna cu cana de apa. Lasati pe aragaz, la foc mic, fara capac, pana cand dovlecelul se inmoaie, iar sosul mai scade.
Se baga la blender, adaugand sare dupa gust. Daca nu aveti blender, puteti sa folositi furculita, pentru a pasa dovlecelul.


Pastele se fierb conform instructiunilor de pe ambalaj. Se scurg de apa si se amesteca cu sosul si cu tonul (scurs de ulei). Deasupra se presara cascaval. Eu am rasnit si putin piper negru.


Pofta buna!

Niciun comentariu: