English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

joi

Galuste imperiale pentru supa in tava de silicon


 Ingrediente:
  • 50 gr. faina
  • 50 gr. gris
  • 50 gr. cascaval ras
  • 50 gr. unt moale
  • 3 oua
  • sare, piper
Mod de preparare a galustelor:
Cascavalul razuit se amesteca cu ouale batute.

 Se adauga untul moale si se omogenizeaza
 Se adauga faina amestecata cu gris.
 Iata cum trebuie sa arate compozitia. Se asezoneaza cu sare si piper.
Iata si faimoasa tava de silicon.


Si acum sa va explic cum sa preparati galustele imperiale.
Compozitia preparata anterior o puneti in tava de silicon, unsa cu ulei. Presarati putin piper.
Se coace in cuptorul preincalzit la 175 grade timp de 12-15 minute. 
 Gata acum o scoatem din cuptor. Iata ... nu se lipeste absolut deloc de tava.
 Rasturnam pe un fund de lemn "aluatul" copt. Decupam cu o forma galuste. Eu am avut floricica.

Galustele imperiale le folosim la supa.
Eu am facut o supica de legume in care inainte de a fi gata cu 5 minute am pus galustele.
 O farfurie cu supica delicioasa!

Retare am preluat-o de la Miha!

3 comentarii:

Ioana V. spunea...

arata super! Pupici!

marinaemy spunea...

Foarte frumoase si aspectoase galustele!!!Oare cum or fi la gust? Trebuie sa le incerc!

Miha spunea...

Ce faina este tava! Super!

Iar galuscutele sunt tare bune! ;)