English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

miercuri

Paine floare - in forma de silicon




Incep prin a prezenta cateva produse care nu trebuie sa va lipseasca din bucatarie, achizitionate de pe siteul http://www.pentrucopt.ro/
Baza antiaderenta pentru copt si lucru din silicon. Rezistenta la temperaturi +250 grade in cuptor, nu permite lipirea fursecurilor, a painii, a placintei de tava in care coaceti.
Hartia de copt este de domeniul trecutului daca aveti baza antiaderenta. Puteti sa folositi baza antiaderenta pentru intins aluatul pe blatul de lucru sau sa coaceti direct pe ea ce doriti.
Iata cat este de maleabila. Puteti sa o tineti stransa oriunde aveti spatiu de depozitare deoarece revine perfect la forma initiala. Al doilea produs pe care il prezint este forma de silicon rotunda, in care puteti sa faceti blaturi de tort sau paine. O picatura de ulei este de ajuns sa ungeti tava de silicon sa nu se lipeasca.
Are functia de a rumeni perfect, nu arde si rezista la +250 grade in cuptor. Rezista si in cuptorul cu microunde. Ingrediente pentru painea floricica: 680 grame faina, 250 gr. apa, 2 linguri ulei, 1 cub de drojdie de 25 gr., 2 lingurite de zahar, 1 lingurita sare. Pentru uns painica: 1 galbenus de ou, 2 linguri de ulei. Aluatul pentru paine l-am facut in masina de paine. Programul 8 Dough, care dureaza 1:30 h. Dupa ce s-a facut aluatul l-am pus pe baza antiaderenta si l-am impartit in mai multe painici (8 bucati) In tava de silicon rotunda am pus cele 8 painici in forma de floare. Am uns painicile cu oul amestecat cu ulei si am presarat seminte de in. Am copt painea la 175 grade pt. 40 minute pe gratarul de jos. Rumena si frumoasa, floricica mea pufoasa. Iata si o sectiune pufoasa... Pofta buna !

Niciun comentariu: