English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

marți

Cornulete cu portocala si lamaie by Claudia

Ce faceti cand va suna prietenii si va anunta ca vin la voi cam in 20 de minute? Intrati in panica ... Oare cu ce sa ii servesc? Ce as putea sa fac repede si sa fie si bun? Am eu solutia: niste cornulete, care merg de minune cu o cana de cafea, capucino sau ce vreti voi. Ingrediente: 100 grame unt moale, 60 grame zahar, 95 grame faina, 1 ou, 1 esenta lamaie, coaja rasa de la o portocala si de la o la lamaie.

Untul trebuie sa fie moale, eu l-am bagat 30 de secunde la cuptorul cu microunde. Amestecati untul cu oul si zaharul, puneti coaja rasa de la o lamaie si de la o portocala, apoi faina si la sfarsit esenta de lamaie. Eu am pus cu ajutorul unei spatule compozitia in forma teflonata pentru cornulete, pe care nu trebuie sa o ungi cu nimic, pentru ca nu e nevoie. Tava este extraordinara, usureaza munca si scurteaza timpul de producere pentru acest tip fursecuri. Rezultatul final sper ca va convinge. Nu e nevoie decat de un singur bobarnac pe spatele tavii si cornulete vor aluneca de la sine. Le pudrati cu zahar vanilat cu aroma de vanilie. Pofta buna!

2 comentarii:

Craita spunea...

vreau si eu unul,arata superb

Unknown spunea...

iti trimit virtual unul. este delicios