English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

marți

Briose cu iaurt si sirop de minole

Ingrediente pentru briose: 1 iaurt Danone de 140 gr, 140 gr. ulei de palmier (sau de care aveti), 250 gr zahar, 250 gr faina, 1/2 plic praf de copt, 2 oua, 2 lingurite de cacao, coaja de la o lamaie rasa, FORME DE MUFFIN.
Ingrediente pentru siropul de minole:zeama de la 1 minola (portocala), 2 linguri de miere.
Aluatul de briose: Se amesteca iaurtul si ouale cu zaharul apoi se bat cu mixerul pana se dizolva zaharul complet, se adauga coaja de lamaie, uleiul treptat, faina amestecata cu praful de copt si se mixeaza bine pana se incorporeaza ingredientele bine.
Am facut majoritatea brioselor fara cacao, iar cateva, cred ca 10 briose le-am adaugat cacao in compozitie si le-am facut o glazura de zahar pudra cu aroma de vanilie.
Se toarna aluatul in hartiute de briose cam 2 linguri in fiecare hartie si se coace 20-30 min la 180 grade, pe gratarul din mijloc al cuptorului. Ies in jur de 30 de briose pufoase.
De mult vroiam sa imi cumpar forme de muffin sa incerc delicioasele si nenumaratele retete de briose. Acum ca mi-am cumparat si am vazut cat sunt de delicioase si usor de facut, mai ramane sa imi cumpar si forma de briose .Vreau sa imi iau din silicon. Am auzit ca sunt foarte bune, nu se lipesc briosele de formele de silicon, coacerea este uniforma si se scurteaza si durata de coacere. Eu am facut briosele in hartiutele de copt direct, deoarece nu am avut forma pentru briose. Au iesit bune insa daca va uitati bine s-au latit. Este important daca faceti briose sa aveti si forma speciala in care sa puneti hartiile de briose. Abia astept sa imi cumpar si forma sa incerc iarasi reteta.
Inimioara pe care am servit eu briosele care au fost pufoase si delicioase!Briosele astea care sunt mai estetice le-am pus in canute de jena... nu radeti ca nu am avut ce sa fac, dar imporatnt este ca a mers sa le coc in canutele de cafea.... nu s-au mai latit ca celelalte. Adevarul este ca coacerea a fost mai lenta deoarece canutele sunt inalte si caldura din cuptor patrundea mai greu in ele. Siropul de minole: Se amesteca zeama de minole cu mierea si se lasa pe foc sa se ingroase amestecand continuu. Se lasa sa se raceasca si se toarna peste briosele reci. Eu am facut cu un pai o gaura in mijlocul fiecarei briose si am turnat sirop si la miljoc.

Un comentariu:

Claudia spunea...

Ce bine arata. Vreau si eu