English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

miercuri

Tarta cu mascarpone si mure

Dulce acrisoara, super tarta cu mascarpone si mure. Un desert ce merita incercat!

Ingrediente (pentru 8 persoane, timp de preparare 1 ora)
Pentru aluat:
- 250 grame faina alba "000"
- 125 grame zahar
- 135 grame unt
- 1 ou
- 1 galbenus
- coaja rasa de la 1 lamaie
- un varf de cutit de sare
Pentru umplutura:
- 250 grame mascarpone
- 160 ml smantana lichida
- 200 grame mure
- 5 linguri zahar vanilat

Preparare:
Taiati untul bucati si lasati-l sa se inmoaie la temperatura camerei.
Puneti intr-un castron faina (in forma de fantana), iar in mijloc zaharul, oul, galbenusul, bucatile de unt, coaja rasa de lamaie si sarea. Amestecati repede sa formati aluatul, apoi puneti-l intr-o folie alimentara timp de 30 de minute la frigider.
 Frecati branza mascarpone cu zaharul pudra si adaugati samantana lichida. Bagati crema la frigider cat timp se face blatul.
Aluatul se intinde cu ajutorul sucitorului la o grosime de 0,5 cm. Eu am uns cu unt o forma de tarta din yena, apoi am presarat pesmet. Am adaugat aluatul si l-am introdus la cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de 30 de minute.
Blatul rezultat se lasa la racit.
Dupa ce s-a racit complet, adaugati crema si ornati cu mure.



O puteti consuma imediat, cand e blatul crocant, sau o puteti savura a doua zi, cand blatul va fi foarte pufos. Noi nu am rezistat sa o lasam in frigider o zi :))

Pofta buna!!!

Un comentariu:

a spunea...

Tarta arata foarte spectaculoasa. :-)