English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

marți

Spaghete cu rosii si dovlecei

Foarte, foarte, foarte, foarte BUNE!!!

Ingrediente (pentru 3 persoane):
- 300 grame paste nr. 5 Barilla
- 4-5 rosii
- 1 dovlecel (eu am folosit zucchini)
- 1/2 ardei capia
- 1/2 ardei verde
- 1 ceapa (eu am folosit rosie). Merge foarte bine si ceapa verde
- 1 catel de usturoi
- 1 cana de supa (de vita/pui/legume - ce doriti. eu am folosit de vita)
- sare/piper/ulei de masline.

Preparare (40 minute):
Intr-o tigaie puneti 2 linguri de ulei de masline si 6 de supa de vita. Adaugati ceapa si usturoiul tocate foarte marunt. Puneti capacul si lasati 1 minut, apoi adaugati ardeii tocati si dovleceii cubulete mici (mai adaugati putina supa). Mai lasati 1 minut si puneti rosiile (tocate foarte marunt - fara coaja). Dupa ce adaugati si restul de supa de vita lasati pe foc (mic) (circa 30-40 de minute pana cand scade din lichid).
Sa va sincronizati astfel incat in ultimele 8-10 minute sa preparati spaghetele (conform instructiunilor de pe ambalaj).
Amestecati si serviti cat sunt calde. Sunt foarte gustoase. Puteti sa tocati si patrunjel proaspat deasupra (ca niciodata, eu nu am avut :D).

Pentru a decoji rosiile cu usurinta, puneti-le 40-50 de secunde in apa clocotita.

Pofta buna!!!

Niciun comentariu: