English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

vineri

Scaricica de porc cu cartofi la cuptor

Bunatate!!! Carnea se topeste in gura, iar cartofii sunt crocanti, insa nu prajiti, ci copti! 

Ingrediente (pentru 2-3 persoane):
- scaricica de porc (2 bucati)
- 4-5 cartofi
- 1 capatana de usturoi
- 1 crenguta de rozmarin proaspat
- 6-8 rosii cherry (am folosit portocalii, productie proprie, extraordinar de dulci.. aromate)
- unt (cat 1 nuca)
- sare/piper/patrunjel verde/zeama de lamaie.

Preparare:

Cartofii se curata de coaja, se taie cubulete si se fierb circa 10 minute cu putina sare. Scaricica am taiat-o bucatele mici (asa imi place) si i-am dat cu sare si piper. Taiata, se patrunde mai bine, iar carnea este foarte frageda, se topeste in gura.
Dupa ce au fiert cartofii, i-am amestecat cu rozmarin tocat marunt si putin unt (cat o nuca). I-am asezat langa carne. Eu am folosit doua vase de yena pentru ca nu aveau loc toti cartofii in cel cu carne. Am stropit cu putin ulei de masline si am adaugat si o capatana de usturoi taiata pe jumatate.

Am introdus vasul la cuptor timp de 1 ora. La jumatatea timpului am intors carnea. Deasupra am aruncat putin patrunjel tocat si am stropit cu zeama de lamaie (ii da o prospetime nemaipomenita).

Usturoiul copt a fost fenomenal, mi-a parut rau ca nu am pus mai mult. Doar apasai cu degetul si iesea o pasta incredibil de gustoasa.

Pofta buna!

5 comentarii:

a spunea...

Bucate absolut delicioase :-*

Unknown spunea...

Asa este, Angi. Te pup!

Unknown spunea...

Buna, spuneai ca ai pus totul la yena... intrebarea mea este daca ai pus capacul la vasul de yena sau l-ai lasat fara capac???

Unknown spunea...

Buna! ai pus capacul la vasul de yena sau nu??

Unknown spunea...

Nu pui capac la vasul de yena.