English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Praf de stele comestibil


Praful de stele este un ornament comestibil pe care il puteti folosi la decorat torturi.

Ingrediente:
  • 2 lingurite de gelatina alimentara
  • 3 lingurite cu apa rece
  • 1 albus de ou
  • colorant alimentar cateva picaturi
Modalitate de preparare:
Puneti intr-un castronel 2 lingurite de gelatina alimentara, adaugati 3 lingurite de apa rece si lasati 10 minute sa se hidrateze.


Dupa ce s-a hidratat gelatina, o punem intr-un ibric pe care il scufundam intr-o craticioara cu apa clocotita si amestecam pana se topeste.


Albusul de ou il bateti bine cu mixerul pana devine spuma, apoi il amestecati cu gelatina dizolvata anterior.
Eu am vrut sa fac doua culori si am impartiti in doua albusul.
Intr-un castronel am picurat colorant alimentar rosu si am amestecat bine, pana la omogenizare.

In alt castronel am picurat colorant alimentar galben si am amestecat pana a devenit omogen.
Aveti nevoie de doua farfurii si o pensula.
Se intinde bine spuma de ou colorata pe suprafata farfuriei.


Se lasa la uscat cca 24 ore intr-un loc caldut. Devine cristalin ca un praf de stele, de aici si denumirea.
Cu un cutit ascutit se razuie de pe farfurie pojghita formata si se pune in cutiute. Se poate pastra pana la 4-5 zile maxim.
Iata rezultatul... uimitor de sclipicios!!! Sunt incantata de rezultat.

Acest ornament il voi folosi la un tort pe care o sa il fac in zilele ce urmeaza.
Ssssst este surpriza.


Niciun comentariu: