English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

sâmbătă

Orez cu pui



O mancare delicioasa si sanatoasa, potrivita pentru pranz sau cina.


Ingrediente (pentru 4 persoane):
- 4 copanele de pui
- 2 linguri de ulei de masline
- 1 lingura de otet balsamic
- 1 lingurita boia dulce
- zeama de la 1/2 lamaie
- 250 g orez (eu am folosit orez bob cu bob Colosal de la Scotti)
- 100 grame ciuperci (de obicei folosesc proaspete, insa de data asta nu am avut si am pus din conserva)
- 2-3 linguri de pasta de rosii
- 1 lingura de ardei rosu deshidratat (se gaseste la Plafar, costa 3-4 lei)
- 1 lingurita de legume deschidratate (tot la Plafar gasiti, nu contin sare)
- 1 ceapa mare (taiata julien)
- 2 linguri ulei de masline
- sare.
- 1/2 legatura de patrunjel (puteti pune si marar)

Copanele pot fi pregatite seara, pentru a le gati a doua zi. Se dau cu sare. Intr-o canuta puneti 2 linguri de ulei de masline, o lingura de oret balsamic, zeama de la 1/2 lamaie si 1 lingurita de boia dulce. Se amesteca foarte bine si se toarna peste copanele de pui. Se baga intr-o punga, la frigider. Se scot cand doriti sa pregatiti pranzul sau cina si se introduc la cuptor, la 200 grade, timp de 45 minute. La jumatate timpului se intorc.

In acelasi timp, intr-o cratita puneti doua linguri de ulei de masline si 2 de apa si adaugati ceapa, taiata julien. Lasati 2 minute, cu capacul pus. Adaugati si ciupercile, mai lasati 2-3 minute, apoi puneti 2-3 linguri de pasta de rosii. Se pune si orezul, amestecand. Se mai lasa 2 minute, dupa care puneti apa (eu am pus o cana de orez si 4 de apa, deci trebuie apa de 4 ori cantitatea la orez). Se pun si legumele deshidratate si ardeiul rosu deshidratat, precum si sarea. Se amesteca bine si se lasa la fiert, fara capac, la foc mic. In 20-25 de minute o sa fie gata. Lochidul o sa scada (eu am lasat totusi putin mai moale, pentru ca dupa ce il dai jos de pe foc, orezul mai absoarbe lichid).

Puneti deasupra bucatelele de pui si patrunjel tocat fin.



Pofta buna!

Niciun comentariu: