English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

miercuri

Musaca cu vinete si dovlecei


Gustoasa si satioasa, musacaua cu dovlecei si vinete nu are cum sa nu iti placa!

 Ingrediente (pentru 6 persoane):
- 4-5 cartofi
- 1 vanata
- 1 dovlecel
- 1 morcov
- 1 pastranac
- 1 radacina de patrunjel
- 1/2 telina mica
- 1 ceapa mare
- 2-3 catei de usturoi
- 2 linguri bulion
- 200 grame carne amestec (porc si vita)
- 200 ml supa de vita (sau apa, daca nu aveti)
- 1 legatura de patrunjel + 1 legatura de marar
- 100 grame cascaval razuit
- sare/piper
- 3-4 linguri de ulei de masline.

Preparare:
Cartofii se spala si se pun (nu se curata de coaja) in apa, la fiert circa 30 minute, pana cand furculita se poate infinge in ei cu usurinta.


In acelasi timp, dovlecelul si vanata se taie felii si se sareaza. Se pune intr-o cratita o lingura de ulei de masline si se adauga, pe rand, dovleceii rondele. Se lasa 1 minut pe fiecare parte, sa prinda o crusta frumoasa. Se procedeaza la fel cu feliile de vanata. Apoi, se lasa la racit.



Toate legumele le bagati la robot, sa se marunteasca. Intr-o cratita puneti 2 linguri de ulei de masline si adaugati legumele maruntite, lasandu-le pe foc circa 1-2 minute. Puneti si carnea. Cand si-a schimbat carnea culoarea, adaugati supa de vita si bulionul si mai lasati pe aragaz, la foc mic, 10 minute.

Eu am folosit un vas de yena oval. L-am uns cu ulei de masline si am pus primul strat de cartofi, apoi am presarat putina sare si am adaugat tot sosul cu carnea. Urmeaza stratul cu rondele de dovlecei si vanata.
Vasul se introduce in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 45 de minute. Se scoate de la cuptor si se presara deasupra verdeata tocata marunt si cascavalul.




Pofta buna!


Un comentariu:

Corina spunea...

Poti face musacaua si cu piure de cartofi. E exceptionala!