English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

vineri

Tarta cu gem de prune si lamaie by Claudia

Printre cele mai bune tarte pe care le-am mancat vreodata. Este delicioasaaaaaaaaa, imbina perfect dulcele cu gustul acrisor.

Pentru blat: 1 cutie Mix pentru 9 torturi (puteti sa faceti si voi compozitia pentru blat, de ex. de la reteta Delicii de prune), 1 ou, 100 g unt sau margarina rece de la frigider. Pentru crema: 2 linguri gem de prune, 150 g unt, 150 g zahar, coaja razuita de la o lamaie mare, sucul de la o lamaie, 2 oua, 150 g faina.
Am uns cu unt forma de tarta teflonata pe care am luat-o de pe site-ul http://pentrucopt.ro/ si am pudrat-o cu faina. Nu este nevoie de hartie de copt, deoarece nu se lipeste. Am pus intr-un vas Mixul pentru 9 torturi, am adaugat oul si am amestecat cu o lingura. Am adaugat margarina rece de la frigider, pe care am taiat-o in bucatele, si am framantat-o cu mana pana cand am obtinut o pasta ca in imagine, pe care am intins-o cu mana, data prin faina sa nu se lipeasaca, in tava.
Acest blat l-am uns cu 3 linguri de gem de prune. In acest moment trebuie sa setati cuptorul la 180 de grade sa se incalzeasca. Ne apucam de crema. Am amestecat untul cu mixerul si am adaugat treptat zaharul, coaja de la lamaie, ouale, faina si sucul de lamaie. Compozitia astefel rezultata am pus-o peste blatul din tava. Tarta se tine la cuptor 40-45 de minute, iar dupa ce o scoateti o pudrati cu zahar vanilat cu aroma de vanilie. Pofta buna!!

Niciun comentariu: