English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Piadine de mamaliga



De cate ori nu ati facut mamaliga, apoi ce a ramas ati aruncat! Nu mai aruncati mamaliga ramasa, deoarece uitati ce minunatii puteti sa faceti cu ea.
Ingrediente: 400 grame mamaliga, 600 grame faina.
Sfaramitati mamaliga cu mainile, cum am facut eu in imaginea alaturata.
Adaugati treptat faina si framantati pana se incorporeaza toata in mamaliga si nu mai se lipeste de maini.

Din aluatul rezultat faceti bile de aproximativ 35 de grame fiecare.
Iata bilutele de aluat, pe care le-am presarat cu faina.
Intindeti fiecare biluta de aluat cu vergeaua, punand faina tot timpul sa nu se lipeasca.
Luati o tigaie (eu am tigaie Tefal) neunsa si la foc potrivit coaceti piadinele cca 4 minute pe fiecare parte. Se vor umfla.
Rezultatul este delicios. Gustul de malai este extraordinar. Merg alaturi de orice mancare in loc de paine. Nu contin absolut nici picatura de grasime!
Incercati reteta si veti fi incantati de rezultat.
Pofta buna!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Delicioas!!!!!!