English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Prajiturica cu visine by Claudia

Daca aveti pofta de ceva dulce, dar timpul va preseaza, atunci mai mult ca sigur trebuie sa incercati prajiturica cu visine. Oricine o poate face, iar timpul prepararii si coacerii este foarte redus (mai putin de o ora). Succesul este garantat!
Tava de copt am primit-o cadou de la sora mea, Lily si am aflat ca a luat-o de pe site-ul BHB. Este extraordinara, teflonata, nu necesita hartie de copt si coace uniform. Sunt foarte incantata de ea! Ingrediente: 200 g unt, 250 g zahar, 100 ml lapte, 6 oua, o jumatate de lingurita de sare, 370 g faina, 1 plic praf de copt, coaja razuita de la o lamaie, 500 g visine (din compot - MARE, MARE grija sa fie tari visinele din compot. Eu de data asta nu prea am nimerit compotul, erau visinele mai moi), o lingurita de pesmet alb. Inainte cu o ora se scot samburii de la visine si se lasa intr-o strecuratoare la scurs. Prima data separati ouale. Albusurile se bat spuma cu jumatatea de lingurita de sare. Faina o amestecati cu praful de copt. Untul, care trebuie sa fie moale, se amesteca cu ajutorul unei spatule cu zaharul, iar apoi cu mixerul, pana se obtine o crema. Adaugati pe rand galbenusurile, laptele, faina, iar la sfarsit albusul batut cu sarea. Trebuie sa obtineti o crema cam asa .... Adaugati la sfarsit si coaja de lamaie. Incingeti cuptorul la 180 de grade C. Forma de copt se unge cu unt si se tapeteaza cu faina. Eu nu am folosit hartie de copt, am vrut sa iasa forma speciala pe margine. Prajitura nu s-a lipit absolut deloc. Calitatea germana isi spune cuvantul! Turnati jumatate de compozitie in tava, adaugati visinele, apoi restul compozitiei. Folositi o spatula sa intindeti compozitia. Desupra presarati putin pesmet. Prajitura se lasa la cuptor timp de 25 de minute. Dupa ce o scoateti de la cuptor presarati pe deasupra zahar pudra cu aroma de vanilie. Pofta bunaaaa!!!!!

2 comentarii:

yaya6 spunea...

buna tare prajiturica asta

Unknown spunea...

Este delicioasa, fff pufoasa, se topeste in gura, insa mare grija la visine ... de data asta visinele au fost moi si s-au lasat jos de tot. ideal e sa ramana la jumatate.