English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

joi

Paine regala cu lapte si seminte de in

Aseara m-am hotarat sa incerc forma mea cea noua de silicon pe care am cumparat-o de pe site-ul BHB, se numeste Forma de chec de silicon. Poti sa faci in ea chec, paine, cozonac, drob... Nu trebuie unsa, nu se lipeste, rumeneste uniform si timpul de coacere se scurteaza chiar cu 10 -12 minute. Este nemaipomenita! Rezultatele se vad de la sine cred...
Va prezint painea mea impletita, cu lapte si seminte de in, facuta in forma de silicon.

Ingrediente:450 g faina Pambac, 250 ml lapte caldut, 1 cub de drojdie 25 grame, 2 lingurite zahar, 2 lingurite de ulei, 2 lingurite sare, 2 ligurite de seminte de in. Pentru uns painea: 1 galbenus de ou, 1 lingura de lapte care se amesteca cu galbenusul de ou, seminte de in. Eu am facut coca pentru paine la masina de paine. Programul 8 Dough care dureaza 1:30h.
Dupa ce a crescut coca pana sus la cuva, am scos-o din cuva, am intins-o pe blatul de lucru si am impartit-o in 3. Fiecare parte am intins-o cu vergeaua.
Am rulat fiecare parte de coca... Am unit la capete cele 3 rulouri de coca si le-am impletit. Iata forma de silicon de care vorbeam... Am pus painica in forma de silicon. Am uns painica cu oul amestecat cu lapte si am presarat seminte de in. Arata bine nu ? Acum o bagam in cuptorul preincalzit la 175 grade pentru 25-30 minute. Dupa 25-30 de minute iata cum arata painica mea... Si o sectiune pufoasa... Pofta buna va doresc! Acum sta la loc de cinste, pe un platou (aceasta poza este facuta inainte de a fi devorata).

Un comentariu:

Clauditza spunea...

Arata intr-un mare fel. Vreau si eu !!!!!!!!!!!!