English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Tort pentru un Ingeras



Tortul asta l-am facut pentru Sofia, nepotica mea cea mica, care are cateva zile si arata ca un Ingeras mic. A fost atat de bun precum este ea....
Doarme ca un Ingeras!

Eu in calitate de matusa... prima data cand am tinut-o in brate pe Sofia, ma cam luase cu calduri drept sa spun. Mi se inmuiase mainile si nu-mi venea sa cred ca e reala, era atat de frumoasa si atat de dulce!
Sa ii uram La Multi Ani, sa fie o fata cuminte si sa isi asculte parintii si bunicii, sa invete bine cand o sa se faca mare si cel mai important
SA FIE SANATOASA!

2 comentarii:

yaya6 spunea...

la multi ani Sofia sa fii sanatoasa si norocoasa

Ana spunea...

Sa va traiasca nepotoca, sa fie sanatoasa, mancacioasa si cuminte.
E foarte frumusica!
La fel si tortul ptr ea.