English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

vineri

Vaffe cu mere si scortisoara

Primele mele Vaffe facute la aparatul castigat la concursul culinar de pe site-ul Laurei Laurentiu
Multumesc Laura!

Ingrediente: 75 g unt, 75 g zahar, 2 oua, 100 g faina, 30 g amidon, 1 mar, 2 linguri lapte, 1 lingurita praf de copt. Mod de preparare: Amestecam untul, zaharul, ouale, amidonul si laptele cu mixerul. Faina o amestecam cu praful de copt si o punem in compozitie. Adaugam si marul razuit cu scrortisoara.
Aparatul de vaffe se unge cu ulei si se incinge la temperatura medie.
Se pun 4-5 linguri din compozitie in aparat.
Se inchide aparatul si se lasa cca 3-4 minute pana se fac vaffele, ele devin aurii. Iata....mmmm.....cum miroase a mar si scortisoara....

O farfurie plina cu vaffe, le-am desfacut si am avut mai multe inimioare pudrate cu zahar.

Un deliciu, rapid si reusita sigura....

3 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Lilly,

foarte frumos ti-au iesit Waffeln. Compliment.
Multä Bucurie cu Aparatul . cä este foarte de Calitate si professionell.

LG Jacob

Unknown spunea...

Multumesc Jacob.
Aparatul este exceptional. Nu prea este bine sa mananc ce face el ca ingrasa....hihihi...Tu ce mai faci? Nu mai te-am "vazut" de mult!

Jack T spunea...

Hi Lilly,

trebuie , trebuie sä-l folosesti , dacä mnu o super pe Laura. Si de citeva Milioane de Calorie in plus , Tu nu trebuie sä iti faci grijä , cä nici nu se cunoaste.
Am fost un pic dus... da acuma merge iaräsi...

LG Jacob