English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

miercuri

Placinta cu branza in forma de cozonac


Ingrediente pentru coca: 350 ml apa, 2 linguri ulei, 600 g faina, 2 lingurite de zahar, 2 lingurite de sare, 2 +1/2 lingurite de drojdie uscata.
Punem in cuva de la masina de paine toate ingredientele in ordinea in care le-am scris. Setam masina de paine la programul 8 Dough (coca) care dureaza 1:30 h.
Dupa ce sa facut coca o scoatem din cuva si o acoperim intr-un castron cu putina faina. Ingrediente pentru umplutura la placinta: 8 oua, 700 g branza de vaca nu prea sarata, 4 plicuri de zahar vanilat. Batem ouale intr-un castron.

Amestecam ouale cu branza.
Adaugam vaniliile.
Punem coca pe masa si o portionam.
Intindem foaie subtire si o ungem cu ulei.
Punem amestecul preparat de branza.
Rulam foaia. Facem 4 rulouri si le asezam cate 2 pe rand, celelalte 2 rulorusi venind deasupra.
Asezam placinta in forma de Jena (forma de cozonac).Eu am pus si hartie de copt pentru ca nu am avut cum sa iau de pe masa placinta ca se rupea foaia, asa ca am transferato repede pe hartie de copt.
Pe deasupra am pus 3 linguri din compozitia de placinta cu 1 galbenus de ou amestecat cu 2 linguri de ulei.
Incingem cuptorul la 200 grade si bagam placinta in cuptor.Setam ceasul la 45 minute.
Iata cum a crescut. Am taiat placinta ca pe cozonac si am pudrato cu zahar pudra vanilat.

3 comentarii:

Anonim spunea...

CE APETISANT ARATA , PRESUPUN CA GUSTUL ESTE PE MASURA.
LILICA

gac spunea...

in cate parti trebuie impartit aluatul?in 4? multumesc.

Unknown spunea...

Aluatul il imparti in 4 parti. Iei cate 1 parte si o intinzi cat mai subtire, pui umplutura si rulezi, apoi pui ruloul in forma. Mai faci 1 rulou si il pui langa primul.Vor fi 2 rulouri pe rand in forma si altele 2 peste ele. Deci 4 rulouri. Bafta! Merita incercata reteta. Mersi de vizita!