English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Varzari cu varza dulce

Eu am facut coca la masina de paine. Am un program special de facut coca care face tot de la framantat pana la dospit asa fel incat coca iese perfecta. Puteti sa o faceti si fara masina, punand aceleasi ingrediente. Ingrediente pentru coca: 4 cani de faina, 1 lingurita de sare, 1 lingurita de zahar, 1 lingura ulei, 3 lingurite de lapte praf, 2 oua, 200 ml apa, drojdie cat o nuca. Am pregatit intr-un castron ingredientele pentru paine. Am amestecat apa calduta cu ouale, zaharul, sarea, uleiul, laptele praf si drojdia pana s-au dizolvat complet, apoi am pus acest amestec in vasul de la masina de facut paine si am adaugat faiana. Am dat drumul la masina de paine la programul nr.8 “Dough” (coca) care in timp de 1:20 h a pregatit coca pentru varzari.
Le bagam in cuptorul incins la 200 grade pentru cca 20-25 minute. Ingrediente pentru umplutura: 1 varza mare, sare, piper, cimbru, 2 cepe, ulei pentru calit. Tocam varza, o asezonam intr-un vas mare, o saram si o lasam 20 minute sa se inmoaie. Taiem ceapa marunt si o calim impreuna cu varza in ulei, pana cand varza devine transluucida. Condimentam si ….GATA! Intindem coca pe masa (ungem cu ulei masa) si taiem patrate cu cutitul, punem umplutura in mijloc si impaturim stil plic. Eu am facut cateva si rulate. Ca sa difersific formele. Pe deasupra am pus galbenus de ou batut cu 2 lingurite de ulei. Ca sa dea luciu si sa se rumeneasca frumos pe deasupra.

3 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Lily,

Sind super delicios. Aicia cind am fäcut si am presentat la german Publicum , nu au vrut sä creadä cä numai asa putin Ingrediente vin in Umplutura.Ale tale au iesit super feine.Kompliment.

LG Jacktel

Unknown spunea...

Buna Jacktels,
Multumesc pentru apreciere. Vroiam sa te intreb daca esti bucatar profesionist.Mai ales acum ca ai scris de publicul German...sau ai un restaurant?...Astept raspuns.

Jack T spunea...

Hallo Lily,

Sint cam de 20 Ani Hobby-Bucatar si Rezete Creator/Autor. Publicum este Cititori si Oamenii care au probat Rezetele mele. Am publicat pinä acuma 1209 Rezete.Nu pe Blogul meu , da aicia:
http://www.chefkoch.de/user/profil/e3d7b8139159c7b33843131f9d2ad0cd/Jacktel.html

si restul pe VOX TV Program.

Si numele meu este Jacob , da sint de atitia Ani obsnuit cu Nick Jacktel cä semens automatisch asa.