English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Sos cu conopida, castraveti si ficatei de pui

Ingrediente: 1/2 kg conopida, 5 castraveti murati in otet, 2 catei de usturoi, 1 lingurita de sare, 1 conserva de rosii, 2 linguri de ulei de floarea soarelui, 1/2 legatura de marar.
Mod de preparare:
Spalam conopida si o desfacem in buchetele mici, punem 2 litri de apa la fiert pe aragaz si putina sare. Cand a dat apa in fiert punem conopida. Intre timp punem intr-o tigaie putin ulei si calim rosiile, adaugan si usturoiul si lasam cratita astupata cu un capac sa se caleasca putin, dupa care adaugam apa in care a fiert conopida (nu toata, atat cat credem ca e nevoie). Apoi adaugam si castravetii taiati in fasii subtiri, buchetelele de conopida deja putin fierte, si lasam sosul sa fiarba 10-15 minute. Dupa ce am facut sosul...am adaugat si verdeata, mi sa sugerat sa pun si ceva carnita ...adica neaparat trebuia sa pun si am pus cateva pipote si inimi de pui, pe care le-am fiert bine si le-am prajit putin. Rezultatul a fost foarte bun.

Niciun comentariu: