English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

duminică

Orez cu bob lung si legume

Ca bine spune Uncle Ben's: "Perfect every time". Cand nu aveti timp, gatiti aceasta mancarica. In 25 de minute e gata!

Ingrediente (pentru 4 persoane):
- 2 pungute de orez cu bob lung de la Uncle Ben's.
- 300 grame de legume pentru wok (congelate). Eu am cumparat de la Mega Image, marca loc, Delhaize. In punguta gasiti: morcovi, broccoli, ardei galben, muguri de fasole mungo, mazare dulce pastai, praz, porumb de lapte, ciuperci negre si muguri de bambus.
- 2-3 linguri de sos de soia
- 2 aripioare de pui (pentru scumpul meu sot gurmand)
- pentru salata: castravete, sare, zeama de lamaie.

Preparare:
Este extrem de simplu. Orezul il preparati exact cum se specifica pe ambalaj. In 20 de minute e gata.
Puneti intr-o cratita 2 linguri de ulei de masline si adaugati legumele congelate. Amestecati in ele, din cand in cand. Puneti si sosul de soia. Daca este nevoie de sare in plus, adaugati dupa gust. Puneti si putin piper proaspat rasnit. In 6-8 minute sunt gata.
In momentul in care ati pus orezul la fiert, puneti in alta craticioara si puiul sa fiarba. Dupa 20 de minute, scoteti-l din supa, condimentati-l si prajiti-l in putin ulei, doar sa prinda o crusta frumoasa.
In 25 de minute o sa fiti gata cu mancarica.
Serviti cu o salata de castraveti (nu folositi otet, ci zeama de lamaie. e f sanatoasa si gustoasa).

Cand am servit in farfurie, eu mi-am turnat pe deasupra putin din sosul salatei de castraveti. A iesit o bunatate!


Pofta buna!

Un comentariu:

Dana C spunea...

Cred ca maine fac si eu, arata minunat!!!
Te invit cu mare drag la concursul organizat pe blogul meu http://pusikmea.blogspot.ro/2014/02/concurs-forme-torturi.html.
Pupici :*