English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

vineri

Iahnie de naut cu carne de vita

Nautul este inca un aliment minune din lunga lista a alimentelor intens recomandate pentru un stil de viata armonios, echilibrat si sanatos
Sarac in grasimi, bogat in fibre, nautul este un excelent aliment pentru cei care vor sa-si tina sub control greutatea. Mai putin folosit si consumat in Romania, trebuie stiut ca nautul este unul dintre cele mai populare legume la nivel mondial, in special in tarile in curs de dezvoltare. Nefiind nici hipercaloric, nautul poate deveni astfel usor o alegere excelenta si sanatoasa in bucataria de zi cu zi a fiecaruia.

Ingrediente (pentru 2 persoane):
- 200 grame de naut (gasiti in supermarketuri si la Plafar)
- o bucata de carne de vita (200-250 grame)
- 1 morcov mare
- 1 ceapa rosie
- 1 ceapa galbena
- 2 linguri ulei de masline
- 2 linguri pasta de rosii
- 1/2 legatura de marar si 1/2 legatura de patrunjel
- sare, piper.

Preparare:
Atentie! Nautul se spala foarte bine si se lasa in apa rece timp de 24 de ore, de pe o zi pe alta. Daca doriti sa mancati de ex. maine, puteti pune din seara asta nautul la hidratat.

Eu am fiert intai carnea timp de 40 de minute la oala minune. Apoi, am strecurat supa si am pastrat-o, pentru ca am avut nevoie de ea la sos. Tot in oala minune am fiert apoi, timp de 40 de minute, nautul. 

Am taiat cepele julien si le-am calit in 2 linguri de ulei de masline si 4 de apa, timp de 2-3 minute. Am adaugat carnita, taiata fasii, morcovul, taiat betisoare, si nautul (scurs de apa). Dupa 3 minute, am pus si supa de vita, cat sa acopere nautul cu un deget. Am lasat pe foc mediu, pe aragaz, timp de 25 de minute, pana cand s-au fiert ceapa si morcovul, apoi am adaugat pasta de rosii. Dupa 5 minute se da de pe foc si se adauga verdeata tocata.

Nautul este un aliment minune. De cand l-am descoperit l-am introdus in alimentatie saptamanal!.
Mai multe informatii despre naut gasiti aici.

Niciun comentariu: