English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Prajitura miel de Pasti

 Se spune ca in fiecare adult se ascunde un copil si eu ma regasesc in aceasta fraza.
Am vazut forma de miel si am inceput sa spun ca un copil "o vreau neaparat".... si bineinteles eu fiind si copilul si adultul nu s-a pus problema... nu avea cine sa zica nu.
Urmatoarea forma pe lista este forma de iepuras. Acum am facut un test sa vad cum iese prajitura in forma de miel, inainte sa fac de Pasti.
Era atat de dragalas pe masa... imi imaginez de Pasti alaturi de niste oua vopsite si de cozonac cum o sa incante musafirii mei. Pe mine mielul m-a cucerit pe loc.

Ingrediente: 120 gr. zahar, 120 gr. faina, 120 gr. ulei de palmier (unt), 2 oua, 1 plic de zahar vanilat, 1/2 lingurita praf de copt, coaja de la o lamaie razuita si bineinteles FORMA DE MIEL. Ouale le punem intr-un bol, adaugam zaharul tos si zaharul vanilat si le mixam bine.
Adaugam uleiul de palmier (unt) si mixam in continuare. Optional eu am pus si coaja de la o lamaie fin razuita.
Adaugam si faina, care a fost amestecata cu praful de copt.
Dupa ce au trecut cele 40 de minute de stat in cuptor, se lasa la racit forma de miel cu aluatul inauntru, apoi se scot clemele metalice, se desface forma si se orneaza mielul.

La urechi i-am dat cu ciocolata finetti alba, l-am pudrat cu putin zahar vanilat, ochii i-am facut din 2 boabe de cuisoare, iar la gat i-am pus un snur de martisor cu floricele. L-am gatit, este tocmai bun de insuratoare...
Mi-a fost greu sa "tai mielul" dar a trebuit, deoarece mirosea delicos... Sa aveti pofta!
Aluatul rezultat il punem cu o spatula de silicon in forma de miel care a fost tapetata cu margarina si faina. Iata cum se baga forma in cuptor. Aveti nevoie de o tava in care sa puneti forma de miel.

7 comentarii:

albinuta spunea...

ce dulce arata ;))

Anonim spunea...

poti sa-mi ne spui de unde ai cumparat forma?multumesc anticipat

Anonim spunea...

de unde ai cumparat forma?

Unknown spunea...

Buna, forma am luat-o de pe site-ul www.pentrucopt.ro, dar nu stiu daca mai este disponibila.

Anonim spunea...

Buna! As vrea sa te întreb dacă tie ți-a curs din forma in cuptor ? Eu chiar acum am băgat tava si observ ca a curs puțin .... Iar clemele sunt puse așa cum trebuie :( .....sper sa iese ca a ta :d

Anonim spunea...

formele se gasesc in Lidl in preajma pastelui eu am cmparat 2 una cu miel si una cu ieputas cam 5 euro si ceva nu am incercat niciodata dar multumesc doamnei pt reteta

Anonim spunea...

Buna Lily,
Reteta ta de prajitura miel de Paste este foarte buna. De cand am descoperit-o pe blogul tau am preparat-o in fiecare an. Chiar acum o am in cuptor (noi suntem catolici).
Am calculat cf. gramajelor tale si eu bag doua forme de miel si una de iepuras (care este mai micuta) si pentru aceste 3 forme folosesc 300 grame acolo unde tu ai 120 si 5 oua. Nu a fost nevoie de praf de copt, creste foarte bine si fara.
Iti multumesc pentru reteta. Baietelului meu ii place f.f. mult si nu concepe pastele fara mielusel.
Paste Fericit!
Mirela