English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

miercuri

Biscuiti cu parmezan pentru Iepuras

 Biscuitii cu parmezan si mac sunt o gustare perfecta in orice moment al zilei.

Ingrediente: 200 gr faina, 100 gr ulei de palmier sau unt, 2 galbenusuri de ou, 2 linguri de parmezan ras, 2 linguri de mac, 1 lingurita de sare rasa, 4 linguri de lapte.
Toate ingredientele le punem intr-un caston si amestecam energic cu o spatula pana cand se incorporeaza si aluatul devine ferm.
Se formeaza o bila de aluat pe care o lasam la odihnit in frigider cca 20 minute. Aluatul se intinde pe baza de lucru, in cazul meu baza antiaderenta de silicon, de 5 mm grosime. Pregatim tava in care coacem biscuitii. Eu mi-am luat o tava noua teflonata de pe site-ul http://www.pentrucopt.ro/, dimensiunea 42*29cm + 2 forme biscuiti iepure / miel inox. Forma este rotunjita la un capat pentru rasturnat biscuiti. Produs CHG - Germania
Nu trebuie unsa cu nimic pentru ca nu se lipeste de ea aluatul de biscuiti. Formele pe care le vedeti in imagine le-am primit impreuna cu tava.
Am folosit niste forme mai mici la biscuiti din plastic, tare dragalase... Aluatul il decupam cu formele pe care le avem. Daca nu aveti forme decupati cu un pahar cu gura mica. Punem biscuitii in tava. Bagam biscuitii in cuptorul preincalzit pentru cca 15 minute, pe gratarul din mijloc la 180 de grade.
Iata cum s-au rumenit, iar mirosul este predominant de parmezan. Acum biscuitii il asteapta pe iepuras sa vina... s-au adunat si ratustele in jurul lor.... Un cosulet cu biscuitei fragezi si deliciosi pentru voi. Multumesc pentru ratuste, Doamnei Mihaela Caravan de pe site-ul http://www.pentrucopt.ro/ care imi onoreaza comenzile de fiecare data. Si ratustele tot de pe site-ul acesta sunt, o surpriza foarte frumoasa din partea Doamnei.
Biscuitii sunt extraordinar de buni!

Niciun comentariu: