English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

vineri

Legume grill-ate



Ingrediente: 3 vinete potrivite, 2 divlecei potriviti, 1 rosie mare, 3 catei de usturoi, sare, putin ulei pentru mujdeiul de usturoi si o tava grill.
Dupa ce am taiat vinetele pe diagonala, le punem sare si le frigem pe ambele parti.
Iata vinetele... mmm deja miroase frumos.
Dovleceii ii taiem rondele, le punem sare si ii frigem pe ambele parti.
Rosia, care era mai mare decat un mar, chiar dubla, era o rosie gigant, am taiat-o rondele si am puso pe grill.
Am pregatit si mujdeiul de usturoi. Am pisat usturoiul si l-am frecat cu sare si ulei.
Rosiile coapte le-am pasat cu furculita si le-am amestecat cu usturoiul.
O masa delicioasa si sanatoasa!

Niciun comentariu: