English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

luni

Baclava cu nuci si miere

Ingrediente : 1 pachet de foi de placinta, 300 g nuci macinate, 1 lingurita de scortisoara, 150 g margarina pentru uns foile, hartie de copt.
Pentru sirop: 200 ml apa, 200 g zahar brun,150 g miere de tei, 1 esenta de rom.
Pregatim o tava dreptunghiulara, o tapetam cu hartie de copt. Foile de placinat dupa ce s-au dezghetat le impartim in 3. Prima parte ungem foile una cate una cu margarina topita partial, suprapunandu-le.
Continuam sa punem foi de palcinta repetand acelasi procedeu.


Adaugam si a doua parte de nuci amestecate cu scortisoara.
Dupa ce am pus si a 3-a parte de foi unse cu margarina, acoperim cu un prosop tava si o dam la frigider 30 minute.Dupa 30 minute de stat la rece se scoate tava si se portioneaza. Eu le-am taiat patratele, dar puteti sa le taiati romburi sau orice forma vreti.
Le-am lasat 30 minute la cuptor sa se rumeneasca, iar intre timp am pregatit soropul.
Dupa ce s-au copt la cuptor am insiropat din abundenta baclavaua cu siroul pe care l-am preparat din apa, zahar si esenta de rom. Am pus pe foc apa cu zaharul sa fiarba pana a dat in clocot, am luat cratita de pe foc si am adaugat mierea, mai am lasat sa dea in clocot odata si am la sfarsit am adaugat esenta de rom.
Cu siropul fierbinte obtinut am insiropat baclavaua, imediat cum am scoso din cuptor.
Dupa ce se raceste bine este foarte buna.
Pofta buna!
Nucile le macinam, le amestecam cu scortisoara si le impartim in 2. Punem prima parte pe prima treime de foi.

Un comentariu:

Jack T spunea...

Hallo Lily,

cä aste sint bune nu te cred...
Dacä imi trimiti si mie sä mä conving iti spun atuncia adevärul:))))

Perfect. Sä-ti bati Copii.