English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

marți

Cozonac impletit

Multumesc Laura!

Cele 3 rulouri le-am impletit si le-am transferat in forma de cozonac tapetata cu hartie de copt. Am lasat cozonacul sa creasca la loc caldut pana cand a crescut pana sa umplut forma, apoi am uns cu ou batut pe deasupra si am bagat la cuptorul incins la 180 grade, pentru 10 minute dupa care am redus la 150 grade 40 minute.
Crestea...crestea...si nu se mai oprea...



Hristos a inviat!

Ingrediente pentru umplutura cozonacului: stafide, 1 lingura de cacao, rahar, esenta de rom, 50 ml lapte, 100 g mac, 1 plic de zahar vanilat, 3 linguri de zahar. Deoarece am impartit coca in 3 bucati am facut 3 umpluturi: Prima parte (maro) am framantat-o cu putin unt si 1 lingura de cacao, am intinso pe blatul uns cu ulei si am pus stafide pe care le-am inmuiat in esenta de rom cu putin timp inainte, apoi am rulato. A doua parte am framantato putin cu unt, am intinso pe blatul uns cu ulei, am pus rahatul si am rulato. A treia parte am framantato cu putin unt, am intinso pe blatul uns cu ulei, am oparit macul in lapte si am amestecat cu zaharul, l-am lasat sa se raceasca (asta am facut-o inainte sa ma apuc sa intend blatul), l-am intins pe toata suprafata si am rulat. Ingrediente pentru coca de cozonac: 500 g faina, 180 ml lapte, 100 g zahar, 1 zahar vanilat, 3 galbenusuri + 1 ou intreg, 100 g unt topit, 1 praf de sare, 7 g drojdie deshidratata, coaja de lamaie, esenta de vanilie. Iata cum am facut coca. Laptele l-am fiert cu zaharul, zaharul vanilat si esenta de vanilie paca ce a dat in clocot, apoi l-am racit, nu de tot, atat cat sa fie caldut. Am facut coca la masina de paine si am folosit programul 8 Dough de 1:30h. Am pus laptele in cuva la masina, am adaugat si ouale pe care le-am frecat cu mixerul, in care am adaugat praful de sare, am adaugat untul topit pe jumatate, coaja de lamaie, faina si drojdia. Masinuta a facut totul. Eu doar am intins coca si am pregatit-o sa o bag la cuptor in forma de cozonac.

Un comentariu:

Jack T spunea...

Hallo Lily,

aratä si are Gust minunat. Ai fost tare harnicä. Compliment.
Si Restul este foarte frumos si delicious.

Aicia este Linkul de la Prämie.

http://jacktelskochbuch.blogspot.com/2009/04/inspirations-award.html

LG Jacktel