English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

joi

Iahnie de fasole

Ingrediente: 500 g fasole uscata, 1 morcov tocat fin, cateva frunze de telina tocata,1 frunza dafin, 1 lingurita de sare, 1 ceapa taiata marunt, 200 ml suc de rosii, 2 lingurite de bulion, 1/2 leg. marar.
Dupa ce sa fiert bine fasolea cu morcovul, dafinul si cu telina, calim ceapa separat, punem sucul se rosii peste ceapa calita, punem bulionul si sarea. Scurgem apa de la fasole (nu de tot, atat cat sa iasa groasa fasolea) si amestecam fasolea cu prajeala.
Mai lasam sa dea in cateva clocote si Gata.... Este de post!

Un comentariu:

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Lily! Retetele cele mai simple sunt si cele mai bune.Toata familia mea adora fasolea, iar iahnia ta de fasole arata imbietor. Te asteapta un premiu pe blogul meu; stiu ca il mai ai, dar esti printre favoritele mele. Nu te speria, caci dedicatia este in limba franceza. Am primit acest premiu de la o "bastinasa" de aici din Quebec, si m-am gandit ca romancele noastre se descurca cu franceza, dar canadienii...Succese si multi pupici!