English

Vizitatori

Flag Counter

Aici gasesti tot ce vrei ! Decupatoare, materii prime, accesorii flori, coloranti alimentari.

joi

Ciorba de fasole Azuki

Cunoscuta si ca fasolea care alunga toate problemele rinichilor, Azuki este absolut delicioasa. Merita incercata!

Ingrediente (pentru 4-5 persoane):
- 500 grame de fasole Azuki (eu am cumparat din Mega Image, o punga de 1 kg costa 15-18 lei)
- 1 morcov
- 1/2 ardei galben si 1/2 ardei rosu (eu am din propria gradina. Cand e recolta, adun proaspat, il tai cubulete mici si il pun in congelator in caserole din plastic. Se mentine excelent)
- 1 radacina de patrunjel
- 1 pastarnac
- 1 ceapa galbena mare
- 1 catel de usturoi mare
- 1 cana de rosii in bulion
- 2-3 linguri de pasta de rosii
- 1/2 legatura de patrunjel si 1/2 legatura de marar
- optional: sunculita. Eu am folosit sunca traditionala afumata (de la porcul din ograda), care a dat mancarii un gust DIVIN
- 1-2 foi de dafin
- sare/piper/ulei de masline.

Preparare:
Spalati fasolea si lasati-o de cu seara in apa rece. Este foarte bine sa stea la hidratat, iar daca puteti sa schimbati macar de 2 ori apa ar fi ideal.
Taiati marunt legumele.
Puneti fasolea la fiert si schimbati-i apa de 3 ori. In timp ce fierbe, umpleti alta cratita cu apa si, astfel, o sa aveti mereu apa fierbine. Daca aveti un fierbator, este mai bine. Mutati-o in oala sub presiune si fierbeti-o circa 25 de minute (din momentul in care declanseaza semnalul la oala).
Dupa cele 25 de minute, puneti intr-o cratita 2 linguri de ulei si adaugati sunculita, taiata fideluta. Cand incepe sa se rumeneasca, mai scurgeti din grasime si adaugati ceapa si usturoiul tocate marunt. Lasati circa 1-2 minute, apoi adaugati legumele. 
Adaugati la aceasta compozitie fasolea, impreuna cu apa in care a fiert, si cele doua foi de dafin. Lasati pe aragaz, la foc potrivit, pana cand fasolea este complet fiarta. Spre final (gustati din boabe, trebuie sa fie moi) adaugati rosiile in bulion si pasta de rosii, mai lasati 10-15 minute, gustati (potriviti de sare) si opiti focul. Adaugati verdeata.

Faceti-o exact cum va place, cu zeama sau mai scazuta (daca fierbe mult si scade din apa, mai adaugati - eu nu am mai pus in plus, noua ne place mai scazuta).

Este o mancarica foarte gustoasa. Despre beneficiile acestui fel de fasole cititi aici.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu: